колеги извинявам се но ако е прее....ан вариатора не се знае в какво положение ще остане ако е в затворено няма да варви ако е отворено ще има варвене но и разхода ще е безбожно висок поправете ме ако греша има и 3-ти вариант в които хем няма да варви хем и ще харчи моя трака адски много но поне спира в ниските обороти затова не го и сменям но трябва да го сменя
Известие
Collapse
No announcement yet.
какво по дяволите е това????
Collapse
X
-
-
Отворен и затворен не пасват малко на принципа ама айде.. Ако блокира (досега не съм чувал за блокирал) в изместената фаза (разбирай над 3000рпм) на празен ход би трябвало да работи като драгстер поради голямото застъпване на всмукателни и изпускателни клапани в отворено състояние и на ниски обороти ще е тотален куц кон, но за сметка на това на високи ще си върви като с работещ вариатор.Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.
Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър)
Fiat Brava JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеСпоред мен проблема е в зацепването на ремъка!!!Тоя вариатор какво прави ?! "завърта" в малки граници единия разпределителен вал (смукателния) и дотам!!Мисля си ,че когато са зацепвали ремъка са го сложили така ,все едно вариатора е вече заработил в смисъл единия вал ("смукателния") е зацепен вече на някакво предварение леко!!!Сега като се закачът клемите на саленоида и тои заработи превърта още вала към предварение и затова се получава така -неработеща добре кола...
Нещо такова ми се върти в главатаsigpicAlfa 155 2.0 16v
Comment
-
Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщениетова е най правдоподобното предположение ....
Само да вметна ,че при 8 клапановите вариатора сработва и при всяко рязко подаване на газ... тествано е + това си имам светлинна индикация...Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 14:36.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Колата без вариатора си харчи нормално, 10 - 13 градско,с закачена букса не сам засичал,защото придръпва под 2000об.Ремъка ми го смениха в един гараж,сигурно не е зацепен с пети или там както казаха некои колеги....Alfa Romeo 145 1,4 TS ALFA FOREVER,GOLF NEVER
Comment
-
Първоначално публикувано от Psycho87 Покажи съобщениеКолата без вариатора си харчи нормално, 10 - 13 градско,с закачена букса не сам засичал,защото придръпва под 2000об.Ремъка ми го смениха в един гараж,сигурно не е зацепен с пети или там както казаха некои колеги....Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
Audi A4 1.9 TDI
Comment
-
Първоначално публикувано от Psycho87 Покажи съобщениеПредишния път са го сменяли в италия ... :П Колата е от една година в бг....мисля че не е от това проблема ...sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
хахаха забавна тема ,като идеш при следващия "маистор" мо кажи че тва вариатор е нещо подобно на хонда "VTEC(Variable Timing Electronic Control)" и тез жабарите да не видат нещо и са го сложили на алфа та тиама нали е италианска каруца и само се троши пущината
Опел Кадет GSI
166 2,4 JTD
ако мислиш че е здрава дай та тествам
Comment
Comment